lilla lady

En liten ros med ett hål i sin själ yeah som gjorde rätt men av dåliga skäl hon hade drömmar om status och flärd yeah men hon blev slav för sitt eget begär hon vet inte vad hon känner för (känner för) lågan slocknar utan tändstickor yeah du är bäst nu men du var bättre förr våra brister gör oss till mäniskor

 lilla lady, hey, lilla lady lilla lady, hey, lilla lady lilla lady, hey, lilla lady lilla lady, hey, lilla lady

 den lilla staden fick knappt ett farväl yeah när andra nöjde sig sprang hon iväg hennes ord var ett laddat gevär yeah och hon sköt på framtida besvär hon hade guld nog att bygga ett berg (bygga ett berg) den lilla rosen hon saknade färg( saknade färg) yeah du är bäst nu men du var bättre förr våra brister gör oss till mäniskor

lilla lady, hey, lilla lady lilla lady ,hey, lilla lady lilla lady, hey, lilla lady lilla lady,hey, lilla lady

excuzes-moi ursäkta min franska ursäkta min franska ursäkta min franska excuzes-moi ursäkta min franska ursäkta min franska ursäkta min franska excuzes-moi jag gillar att du säger vad du tycker men de du säger att du tycker säger inte mycket jag gillar att du säger vad du tycker men det du säger att du tycker säger inte mycket

lilla lady, hey, lilla lady lilla lady, hey, lilla lady lilla lady, hey lilla lady lilla lady, hey, lilla lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0