Sugen på glass!

Usch hatar verkligen att helgerna går så fort :( iaf.. så vart de klassfest i fredags, vi hade först cykelfest å sen efterfest den va la sådär då kan man säga. I lördags var jag med kompisar hela dan, bytte typ kompisar hela tiden haha de låter väldigt taskigt men först så va jag och reekan men johan å filip de va verkligen super tråkigt :/ som tur va så skulle dom äta typ direkt så då cykla jag å reekan till lekplatsen där vi var på efterfesten för att kolla läget typ :P på lekplatsen så träffa vi Anton och Love som spela fotboll så vi satt och snacka me dom en stund tills jag och Love kom på att vi var hungriga så jag han och reekan drog till håstensgrillen och hämta mat och Anton och Markus som kom sen, stack till macken. När vi hade käkat gick vi hem till Love och spela tv-spel, snacka och jaga Love för han hade nån jätte hemlig lapp som vi vill ha tag i :P Sen så gick vi ut och klippte gräset, lr ja Love gjorde de och reekan hjälpte till lite sammtidigt som jag snacka me hans lilla söta brorsa :P När "vi" var klara med gräset så gick vi en runda med mina hundar innan reekan skulle hem! när hon hade åkt så satt jag å Love å snacka i 2 timmar om allt och alla typ ;) sen så kom Ida och Linnea. Så vi cykla hem till mig å kolla på MTV och "snacka" vissa utav oss iaf *host host* XD och igå! var jag bara hemma, träffade Ida en liten stund på eftermiddagen, hyfsat lyckad helg tycker jag! :)


Blev sjukt sugen på glass när jag såg denna ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0