Patrik 1,5

Hallojsan ;) Går kvällen tillbringades med bästa Julia! ;D vi kollade på Patrik 1.5 lite små roliga film haha XD jag va typ övertrött så jag höll på å prata massa blaja, vet inte riktigt vad jag babbla om^^ (de kanske va sprit i läsken?!, nej de tror jag nt) när jag kom hem så låg jag å läste tills jag hade lugnat ner mig å kunde somna :P
Idag har jag nt hunnit göra så mkt har bara ätit chokladmouse till frukost tjock som ja e?!  å kollat på tv,snart blire dans me Ida, Clara va typ sjuk:/ krya! <3 nu ska jag plugga på min tyskaglosor å  possesiva pronomen usch!

Kommentarer
Postat av: Reekan

tack för en mysig kväll ! :)

2011-03-20 @ 14:44:09
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0