I can feel it all down deep inside buth, oh I want to let these feelings rise...

väldigt skönt med kort dag efter att ha vart ledig i nästan en vecka måste jag säga! när jag kom hem låg jag och läste en stund sen så somna jag haha vart as trött ;P vi halv 5 skulle jag å mia cykla till stallet men de regna pytte pytte lite, bara droppa typ så vi tvingade pappa att köra ;) vi red ut på lektionen efter som att sola sken å de va varmt (hm de regnade ju nyss?!) vi gallopera runt sommarhage å hade de verkligen jätte mysigt! efter somatt de var så fint väder så bestämde jag och mia oss för att gå hem. Det tog faktiskt bara 35 min :) gick hem och dusch asnabbt å sen skulle jag gå till Mia och äta. På vägen dit så flög de en lufft balong som höll på att landa så jag och sally cykla som dårar för att hinna i kapp (vet, as töntigt XD) den. Vi kom nästan till breared :P fast där flög den i väg igen, besvikelse :( efeter attvi hade käkat så spela jag å mia badminton (stavning*) över deras häck, hahah me flumm ,flumm humör blir allt toppen! ;D


att nått så litet kan vara så gifftigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0