Lite dålig uppdatering?

lite dålig uppdatering? vi skyller på att de va midsommar igår tycker jag ;P
min midsommar dag började med att jag mamma och oskar cyklatill Vareborgs bärodling och köpte jordgubbar m.m :)
när vi kom hem så gjorde jag min special pastasallad med ost å grönsaker ;) när vi hade käkat låg jag och kolla på solsidan tills 3 tiden då åkte vi till några som vi känner nere i appelviken! där vi tillbringade resten av kvällen, synd att vädret inte var så bra men de var trevligt ändå :)

idag fåår vi se vad man hittar på kanske bakar något hahaha ;D 



En bild från i går!


Kommentarer
Postat av: Julia :3

bara lite dålig uppdatering ♥♥♥

2011-06-26 @ 14:48:33
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0