sitter här med mina lite halvt galna...

sitter här med mina lite halvt galna rummskompisar och äter godis  sknackar en massa och letar efter jonnas mobil :P hehe snart ska vi käka kvällsmat och göra kvällsaktiviteter  och sen sova....kanske ;) just nu sa rider jag ett avelsto som heter dunja, vi har inte riktigt lärt känna varandra men det är ju bara första dagen :) ni ska bara vet hur jäkla nervös jag var när jag skulle rida första gangen pa henne!? haha men det gick ju bra ända :) tror kanske att jag skriver i morgon om jag hinner, orkar eller har lust kram sa länge ♦

Kommentarer
Postat av: Boel

Hallå Ellen! Hoppas att allt går bra på ridlägret. Jättefina bilder på virkningen mm. Kram / Moster

2011-07-26 @ 10:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0