I'm waiting for you but nothing ever happens and I wonder...

♥♥Har tillbringat halva dagen i stallet genom att stå i cafeterian, träffat lite folk och självklart kollat på tävlingarna :)  Jag tycker faktiskt att det är ganska kul att vara funktionär ibland, de är ju alltid lika kul att kunna hjälpa till ;)

Efter de har jag lekt med mina små kusiner och en av dom håller på att slita i datorn just nu så de får bli en snabbis :P
Har även hunnit ta lite bilder på min mosters virknigs grejor som hon har gjort enjy...


En liten mops :)


Lagotto på hjärtkudde :)


Gul och svart labrador ;)


En liten Basset :)


Tillsammans ♥


En liten kakbufé :P

Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0