Falstrbo igår och Göteborg dag

Jaa jag har haft fullt upp de senaste två dagarna!
Igår var jag och systrarna Walin på Falsterbo- HorseShow vilket var en fantsktisk upplevelse efter som att de var första gången för oss alla! Har bara vart på HorseShow i Göteborg innan men de här va verkligen sååå mycket roligare och häftigare enligt mig, skitkul verkligen!!! Vi såg allt från Grand Prix tävlingar, både i dressyr och hoppning till ryttare på hög nivå så som Malin Bayard-Johnsson, Rolf-Göran Bengtsson och Angelica Augustsson, folk som vait med i Ponny Akuten inte lika häftigt men ändå ;) Alla var verkligen super duktiga! dressyrhästarna svävade fram på banan å hopphästarna svävade över hindrena och Angelica som kom 2:a i hopptävlingen med en sekunds skillnad verkligen otur men hon fick i alla fall mer aplåder än vinnaren :P vi såg även agility, barbackahoppning på 170 cm och kaninhoppning! en mer än lyckad dag :D
Idag har jag vart med familjen i Göteborg och shoppat. Blev en hel del b.la en ny mobil efter som att min inte går att ladda :/ en liten sväng in på Liseberg blev de oxå, fick gå in grattis efter som att mamma hade något slags hedersgäst kort typ ;) men tycker ändå att de är så dummt att man måste köp sånna här åkkupånger som kostar 20 kronor styck typ och för att åka en karusell så måste man ha 3 kuponger så de blir ganska dyrt efter några åkturer. Fast de blev ändå inte så länge efter som att vi vart helt slut! :P
I mon ska jag va me Moa, har inte träffasts på länge så jag längtar verkligen :)))
Min nya lilla kompis! Ville ha både tatch och knappar så de fick bli den här :)

Kommentarer
Postat av: Julia fotograf xd

Fiiin mobil ! :) Nu kanske man äntligen kan skicka mms till dig ? :O <33

2011-07-12 @ 10:28:10
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0