Shosho

Har inte hunnit och orkat blogga nu de 3 första dagarna på året! Kan berätta lite snabbt om vad jag gjort ;)

Lördag:
Vakna vid 12 men gick inte upp för ens 1, typ vid 3 kom Moa hit vi va inte så sociala så vi snacka mest.
Satt uppe och kollade på Nikita nån serie som var ganska bra faktiskt :P

Söndag:
Vakna tidigt så jag följde med familjen till Åkulla och åkte längdskidor, kan säga så här att jag inte eller jag mena verkligen inte är proffs på att åka längdskidor hehe jag typ tappar balansen hela tiden och de känns inte som jag kommer nån stans inte konstigt att man har värsta tränings verken i benen ;O
Sen träffade jag Moa vi slappa typ ;P

Idag:
Sega på morgonen låg typ å glodde på tv ;) vid 2 ut med doggsen sen cykla till Moa :D halv 5 tandläkarn sen tebax till Moa. Vi bakade god goda muffins gjorde Disney pussel på mobilen (VI ÄGER PÅ DE!!) och sen lyssna vi på massa gammla låtar typ från lilla melodifestivalen som man verkligen digga när man va lite haha gud va vi skratta ;D lite läskigt e att så fort vi hörde melodin så kunde man texten och börja sjunga me hihi ;)

I morgon blir det nog Moa och Ida,  ska nog hitta på något trevligt :)<3
(ska bli bättre på att lägga ut bilder lovar :))
Puzzz♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0