Dag 13 - Min vecka

Min vecka lite kortfattat:

♥Måndag- Jag var hemma å plugga hela dan tror jag ;)

♥Tisdag- Hoppning! hade lilla Matador :D han va awsome fast att jag inte har ridit han på år typ.. :P

♥Onsdag- Hemma å plugga gick me hundarna :)

♥Torsdag- Filminspelning med gänget ;) haha fett kul hade vi jag å Love faila typ hela tiden när vi skule "kidnappa" hedström ;D

♥Fredag- Filminspelning i snöstorm, sen rida igen i Moas grupp, hade pedro de gick skit!

♥Lördag- Städa på förmiddagen, sen hem till Moa. Försökte redigera filmen men de gick inte så vi strunta i de! på kvällen kolla vi på melodifestivalen...inga bra låtar :/

♥Söndag- Sitter vid datorn nu har pluggat i 2 timmar sen blir de dans och årmöte i stallet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0