Bert- Heman Hunters- Är det så här när man när man är liten♥

-Jag och Moa gick runt och sjöng den här låten hela dan i skolan ;P <3


Jag är 15 år Jag är 15 år Jag heter Ellinor och som ni förstår uti min ungdoms vår Ändå kan det hända att jag känt hur den första kärleken mig bränt På en bio han bjuder mig ibland och när det blir mörkt tar vi varann i hand Åh, vad det känns konstigt i mig då Ofta har jag frågat mig som så Är det så här när man är kär när man är liten, hur blir det då när man blir kär när man blir stor Jag har ju hört att varje flört är nött och sliten och att med tiden bleks den rödaste amor Men jag tror ej därpå för han älskar mig så Jag känner mig så svag och undrar hur det ska gå Är det så här när man är kär när man är liten, hur ska det bli när man blir kär när man blir stor Ingen människa kan tro att jag ibland gripes av förkval då får jag se att han kastar sina ögon på en an' I måndags gick han ut med Marianne Våren blev till höst I mitt unga bröst rasade förtvivlan och med sprucken röst sa till honom jag i telefon ”jag är som besatt av en demon” Är det så här när man är kär när man är liten, hur blir det då när man blir kär när man blir stor jag har ju hört att varje flört är nött och sliten och att med tiden bleks det rödaste amor Men jag tror ej därpå för han älskar mig så Jag känner mig så svag och undrar hur det ska gå Är det så här när man blir kär nar man är liten, hur ska det bli när man blir kär när man blir stor Är det så här när man är kär när man är liten hur blir det då när man blir kär när man blir stor jag har ju hört att varje flört är nött och sliten och att med tiden bleks den rödaste amor Men jag tror ej därpå för han älskar mig så Jag känner mig så svag och undrar hur det ska gå Är det så här när man är kär när man är liten, hur ska det bli när man blir kär när man blir stor Är det så här när man är kär när man är liten hur blir det då när man blir kär…







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0