vad ska jag bli?!

Siiter och funderar på vilken linje jag ska välja till gymnasiet... jag vet att jag har 2 år på mig men de känns ändå bra att veta på ett ungefär vad man vill satsa på men problemet är ju de att jag verkligen inte vet vad jag vill bli! när man är liten så säger man ju alltid att man vill bli typ vertinär, brandman eller bagare men de finns ju så mycket annat att välja på också. Ett tag va jag inne på vetrinär men insåg hur jobbigt och slitsammat de är och författare är ju ingenting man blir sådär poff lika dant med proffsfotograf och sångare! Barista är ett jobb som jag har funderat på men jag vet inte riktigt om man kan leva på de även om det verkar skit kul :O
så jag började kolla på vad de finns för linjer och ärligt talat så fattar jag inte vad alla linjer innebär haha men jag hittade en sida där man kan göra ett test och se vad man passar bäst till så jag fortsätter grubbla...

Om du också vill göra testet klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0