Svar om:

julia fotograf xd om: Jag kan visa en värld, vacker, bländande, härlig säg om du ska vara ärlig har du drömmt om den ibland?:

Haha du skulle sätt min min.. Haha ! Grymt bra .:)

Svar: Haha blev du förvånad eller?? :P




Idahellman ;) <3
om: Jag kan visa en värld, vacker, bländande, härlig säg om du ska vara ärlig har du drömmt om den ibland?:

Hej klippet äger ! han är sjukt grym eller ska man säga hon ?? :0 haha , kan du ladda upp några av bilderna vi tog så jag kan sno dom eller maila dom till mail :) saknar dig !

Svar: Haha de e ju en han som sjunger som en hon men jag venne XD japp, jag försöker skicka dom :)






 
   

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

hahaha om jag blev .. :)

2011-08-21 @ 20:36:40
URL: http://juliiarajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0