3:a och Sally ♥

♥♥Hejasan! Nu sitter jag här igen, sammtidigt som Sally springer runt med min kamera :O haha....
Tävling har det varit i dag då. Ínnan jag skulle starta så fick jag typ panink å var jätte stressad efter som att jag inte hopptävlat på typ 100år xp Så jag fick starta senare när jag hade grinat klart å var redo för en runda på 9 hinder :P konstigt nog blev det en 3:e plats! nöjd är jag :D:D Grattis till Linnea.GP och Emilia.M som kom på 1:a plats :) I mon plir det pizza kväll med alla US:are ;) De ska bli roligt!!

Här kmr korten som Sally<3 tog och lite kort från tävlingen =)

Kram från mig å Sally♥


Jag å Flash ♥


Min fin fina rosett :)


En jätte sömnig bild på 80 av Sally :)
Ne nu struntar v i i de här bilderna går inte att ladda upp stör mig!!!
blev iaf 3 bilder xp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0