Fredag!!! :D

Hej allihopa nu sitter ajg och kollar på Hard Times på MTV de äger!Innan idag så bakade jag chokladkakor mums.... fluffigt goda blev dom :P Vi hade No-prov i skolan i dag oxå det var lättare än förväntat :) I morgon så blir det stallvärdinne möte kl 1 lr jag ska iaf vara i stallet vid 5 för då ska jag och Mia.W fixa till Flash inför hopptävlingen på söndag :D kul ska det bli men nervöst :S
I kväkll blir det mys med familjen vi ska äta ´stekt kött och pommes gotgott!Kanske blir de Idol om det inte finns något bättre att kolla på xp
Här kommer några bilder från i onsdags när jag var med Moa och Felicia <33

Kram♥

 

 

Moa och Felicia <3

 


Några bär :P


haha jag tog säkert 100 bilder här är en utav dom :D<3


Ni är så söta! :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0