Pissk-ande -> trädet :D

Haha ja jag vet inte den normalaste rubriken direkt men jag och Moa hade väldigt roligt när vi var ute på hundpromenad ;) Vi skulle gå hem till Moa för att leta efter hennes mobil som hon hade tappat bort KLANT!(okej jag ska nog vara tyst :S) när vi/ Moa hittade mobilen blev vi så glada :) på vägen hem så började vi rabbla upp sammansatta ord och icke sammansatta ord som fick bli sammansatta :P tex Pissk-ande -> trädet och smör-gås, snö-plog, hus-tak, motor-väg och massa andra roliga saker xp hihi vi vet att vi ine e riktigt normala menmen<3
När vi var hemma hos mig igen var vi kalla å blöta :P inte så kontigt efter som att det ligger snö överallt :O hemma en stund å kolla på TV innan vi stack ut (igen) för å träffa Tim och Alexander. Blev mollade nåra gånger kan man ju säga ^^ hehe alex skulle hem sen så jag Moa å Tim stack hem till han en stund lira lite cs ;) och snacka!

Hemma nu har käkat och sitter nu vid min andra bästa vän, datorn :P  trött  efter dagen man har ju haft matteprov oxå ;) hel okaj! I mon blir de hemma lr nån kompis venne riktigt xp hade gött<3

Kramen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0