Nu har jag bestämt mig :)

Hallåjsan de var länge sen jag blogg jag vet! Men jag har inte riktigt haft lust........
Men nu är de ju endå höstlov å de finns ju bara ett höstlov om året så varför inte ta tillfället i akt (oj som jag skriver :P) å blogga lite extra :D jag tror att ni håller me mig :P

Mitt lov började redan i fredags! då jag va me Hedström å Tim vi spionerade bla på Ida, Clara å Oskar :P haha de va kul! ;) Senare på kvällen så kom bästa Moa hem hit, hon sovde över :) Vi va riktigt slöa på lördag morgonen, vi kom nog inte upp fören halv 11 tiden å åt frukost sen så gick vi å la oss igen xp <3 hehe.... tillslut så kom vi upp på riktigt å vi cykla ner till Tims lekplats där vi träffa han å Hedström å sen så kom Clara å Ida. Vi hade inte bestämt att de skulle vara me men vi hade så kul så att dom ville vara me..... å de fick de :D

Söndagen började lika slappt som lördagen. Vid halv 3 så cyklade jag å Ida å Clara ner till dansen, de va faktiskt ett roligt "pass" haha låter som om de inte brukar vara de men de kan faktiskt vara lite lång tradit ibland :P

Måndagen tillbringades med Clara;) vi 12 så åkte vi ner på stan å hämta ut mitt ID-kort sen så kolla vi på lite kläder mm vi han fika på blådörren innan vi cykla hem.
När jag kom hem så va jag as trött konstigt nog så jag somnade...... haha sen så blev de nåra timmars skype me Clara :D
Tisdag i dag då har typ slappat igenom halva dan i dag oxå xd Men va har man annars lov till??? bröderna e på innebandy vecka så de e bara jag å hundarna hemma<3 Clara kommer kanske hit en stund innan jag ska iväg å hoppa Archie;)
Ska till gkås i mon å sen halloween övernattning i satllet! ska hjälpa till att vara lektant :P å sen så blir de Halmstad på Torsdag så jag får se om jag hinner blogga på 2 dar hoppas vel på de så klart :D (måste hinna fixa bloggen nån dag oxå får la fråga min expert om hjälp :S)

Höstlovskramar från mig♥







Kommentarer
Postat av: moaberander

jag hjälper dig när som helst gumman :) <3<3 PS vi ska vara i stallet kl 14.00 imorgon, men vi åker vål dit när vi har kommit hem från gekås :)

2010-11-02 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0