Moa gästbloggar #1 ♥

Hej!
Idag gästbloggar jag lite :p
Vi drog hem till ellen efter skolan och gick ut med Siri och 80 en liten runda. sen åt vi makaroner och bacon, f1gott! Master cooks här asså! satte oss vid datorn,  kolla facebook, ändrade färg på MixPod:en (ipoden på bloggen), och gjorde engelska glosor. Jag provade att göra ellens tyska glosor, jag hade alla rätt på andra försöket, prooooooo! ;) Nu bloggar jag som ni ser:)

Vi kollar på ned's declassified samtidigt, bästa programmet ever, helt klart! ;) i början, när de spelar låten till programmet, så går ned, moose och cookie på ett sjukt roligt sätt, så går jag och ellen runt i korridorerna HHAHA, och ibland ä Love med oxå, hihi! Vi kan tom springa så, kolla nästa gång ni ser på programmet, om ni kollar på de, som jag verkligen hoppa att ni gör :p Ellen kke gör ett inlägg till lite senare, ni får väl se ;) Glöm inte kolla min blogg www.moaberra.blogg.se!


Kramizzar från Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0