Kyla+Mörker= Snö??? XD

Hejsan ;) Ska strax gå till gitarren, å direkt efter de så blir det US-möte i stallet :D mina föreldrar är så snälla så jag behöver inte cykla i kylan å mörkret ner till stallet<3 De e ju så jäkla kalt nu för tiden:P hoppas ändå på att snön kmr snart ^^ va ju faktisk halt idag! Aja ska hinna plåcka ihop lite delar till en ficklampa som vi ska göra på NO:n. De värkar svårt men ganska roligt :S Fick teknik på elevensval i skolan oxå, ska typ göra något spel lr nåt sånt(har läraren bestämt)
Ska hinna slänga i mig lite mat oxå innan jag går så jag hinner inte skriva mer! Har iaf varit en ganska så händelserik första dag.......xp

Kramen♥

P.S är inte riktigt klar än, med blogg fixet :P



Bästis som hänger upp och ner i ett träd hihihi love you♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0