Istappar xp

Hej! Har kommit hem från en blöt men otroligt rolig uteritt med alla stallvärdinnor:D Trots allt regn så red vi bort till Skulta lite galopp blev de men mest trav å skrit, hade Bobbo;) <3 När vi kom tillbaka till stallet igen så va alla jätte blöta å jag frös as mkt:S  vi släpte ut hästarna innan vi putsade m.m  sen så skulle jag, Mia å Sally cykla hem :P jag kan säga så här att när jag väl var hemma så hade jag istappar som fingrar å vatten pölar i skona xp inte mysigt! de va bara att hoppa ner i ett varmt bad de va där i mot mysig:) å nu sitter jag här å väntar på systrarna Walin som skulle komma hit men jag har suttit här i nån timma nu så jag får se om de kommer :P I kväll så blir de god middag (hoppas jag) hos grannarn trevligt, trevligt :D Hade gott igelkott ^^


Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0