Halmstad,bad och kompisar ;)

Hey! nu sitter jag framför datorn hemma hos familjen Larsson i Halmsatd :D vi har precis fikat och varit och badat på Sanarpsbadet ;) Inte lika mkt folk idag som de var i torsdags, själv klart är de mkt positivt:P Nu så ska jag och Vera komma på något att göra men vi vet inte riktigt vad kke går vi ut å lirar bandy med killarna ^^ 
I morgon blir det dubbel träning på dansen :P får se om man årkar 2 timmar xp aja vi ska ha upvisning samma dag som jag ska i väg å rida islandshästar jag vill göra både och!!! får se hur det blir me de ;)  
bloggar kke i kväll om man orkar så klart har kke något roligare för mig XD

Kram från mig och Vera ♥


Jag vill ha..............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0