Halmstad :D

Halllooojsan alla bloggläsare! Idag har jag varit med Moa och Felicia i Halmstad vi badade på Sanarpsbadet tror jag de heter :P Sen så åkte vi till Eurostop, vi åt på donken innan vi kolla i affärerna. Köpte inget xp
Igår var det Halloween övernattning i stallet. Så jag stack dit efter att jag hade kommit hem från gkås, vi va där å köpte läsk å godis m.m till klassfesten :D Precis när jag skulle cykla till stallet så börja de piss regna seriöst de bara vräkte ner , jag va genom våt när jag väl var framme :S men jag tårkade efter att ha gjort pastasallad till 25 ungar xd aja nu så är jag iaf as trött har lust att somna! :)

I morgon blir det uteritt me stallvärdinnorna på förmiddagen å sen så blir de god mat hos grannarna senare på kvällen ;) <3

Kram så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0