Dummmmma blogg!!!

Jag är JÄTTE sur! Nej så här kan man ju inte börja ett inlägg sista dan på ett Höstlov som har varit underbart tills för ungefär 4 timmar sen! Me jag är faktiskt sur jätte sur faktiakt........ för de 1:a så är de skola i mon å de suger *** för de 2:a så fattar jag inte hur jag ska få in min nya header i stilmallen stör mig! Kan man inte få vara lite smart för en gångs skull lr??? Å de som nästan stör mig mest är att enligt Moa den bästa så är de hur enkelt som helst. Vrf fattar jag inte..... har faktiskt suttit här å fixat å trixat me bloggen sen jag kom hem kl 6 å nu är den snart 10! åsså när man väl e klar så...AAAAAAAAAAAAA jag blir galen, hoppas att min ilska inte smittar av sig på er. Får nog gå å lägga mig så kanske jag lugnar ner mig en aning så får jag ta nya tag i morgon ^^ Ni får ståut utan header ett tag nu lr a tills jag fattr (kan nog ta ett tag)

Hejdå!!! lr Kram som jag brukar skriva när jag är på bra humör..... 

Kommentarer
Postat av: moaberander

men nu fattade du ju!":D<3<3

2010-11-07 @ 22:02:02
URL: http://bbestffriendss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0