Dans, kompisar och aladdin ;)

Sho!
Idag så har det varit dans som vanligt :P efter dansen så åkte jag,Ida och Cara upp till kantum för att köpa present till bästa Eva(lärare) som hjälpte oss med klassfesten, fattar inte hur hon stårut med oss xp
Aja en Aladdin-ask fick de bli hon gillar godis så vi får hoppas att det blir bra :) Sen så cyklade vi hem till Clara det tog lång tid för Ida hade ingen cykel :P Vi satte oss i uterummet å snacka lite innan jag och Ida gick hem :D En bra söndag! ;) I morgon blir det simhallen med skolan sådär kul :S tandläkaren när jag kmr hem (ska få rälsen där nere:(), gitarr och sen US-möte fult upp! :)

Kramiz♥


Hade jätte tråkigt så jag tog lite kort ^^


HAHA jag å Moa hade lite kul när vi tog fram utklädnings lådan :P 
Älskar dig gmn ♥♥♥

 


Kommentarer
Postat av: moaberander

vi är hetast i världen!!!!! :D:D:D:D:D:DDDDdDdDdDdDdDdddDdDdDdDDddD

2010-11-17 @ 20:54:58
URL: http://bbestffriendss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0