Helgen♥

♥Lördag:
Hemma å slappa vid 2 cykla jag me Ida, Clara å Rjko till idrotshallen, kolla på handbollsmach där träffade man Love å Mia å Julle oxå ;) alla hade följe hem vi snacka linden minnen haha gud va vi skratta xp Jag Ida å Clara stack hem till Ida de va ingen hemma så vi skruva upp volymen på spotify så hela huset dunka :P haha roligt hade vi sen så åkte vi till hemmakväll å hyrde film, skräck så klart :O Vid halv 8 kom Love å Felix kollade på filmerna ,dom va helt konstiga och inte läskiga alls vi hade kul endå ;) Vid 11 var jag hemma tog sin lilla tid i snöstormen xd sen så smsade jag till halv 1 tillslut så blev jag lite trött :)

♥Söndag:
Upp kl 8 käka frukost lite snabbt innan de bar av till Götet ;P Började med att leta parkering gick inte så bra men tillslut så hitta vi en:) Vi gick till en affär som hette "snabb" där kolla vi skidsaker tillslut hittade vi allt vi ville ha xp gick till närmaste donken kändes lite konstigt att beställa 10 cheesburgare :D fast de va gott! Stadium nästa, hittade en tröja å vantar hehe :P sen intersport en snabbis innan vi skulle hälsapå nåra som vi känner. Sen så åkte vi till Ikea, älskar att gå å titta på all inredning å sånt vill göra om mitt rum oxå har haft de i 5 år börjar tröttna på rosa oxå!!!  kpöte bara lite små saker kvälls mat fick bli en stor mjukglass x) Hem vägen gick värsta segt fick köra i 40km/h typ efter som att vi hade 2 plogar framför oss på motovägen :S Hemma nu iaf efter en bra helg ;D

I mon blir de skola tyvärr, ska spela pingis på idrotten får se om vi ens kommer dit :o engelska prov på onsdag oxå gillas inte!

Kram♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0