Wohoho!!!

Haj på daj jag heter Kaj ne de gör jag inte men a jag e lite wohoho som vanligt xp
Idag har de varit en lång skoldag me mkt plugg å lite bus så klart ;) kom hem å åt lite snabbt innan jag skulle gå ut med hundarna, men upptäkte att 80 haltade å de va inte så här lite utan rejält :( stakare men hon fick följa me endå fast jag fick bära henne typ hela vägen :) sen kom Love å Tim vi hade kul förutom att dom tog min mobil å höll på att skicka massa cp sms å sånt hehe aja dom skulle träna sen så jag gick in å åt ååååå nu sitter jag här :D ska plugga lite till No-provet sen nån gång när jag årkar :P I mon blir de stan me bästa Moa<3
1 december i dag oxå wohoho på de oxå ^^

Hejrå♥



Siri älsk som sover på 80:s dyna lite för liten för dig siri<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0