En wohoohig dag + kaffe♥

Wohooh på er sitter här å dricker en varm kaffe me mkt grädde mm så gott! har ont i halsen oxå men hoppas att de blir bättre nu <3 Innan va jag me Rekan som jag sa, vi hade de bäst spela pingis hehe vi e så bäst (inte riktigt) asså ni ska bara kolla in våra grymma sörvar :O snacka massa skit å annat...hehe ja vi  har hafft en lite ja va ska man säga wohoohig dag xp i mon blir de sissta dagen i skolan innan helgen då.. ska till skåne gött me en dag extra helg. Lördag, söndag stallet jullshow på söndag hm ska försöka årka de oxå vill ju va me mina bästisar me ;D tur att de snart e lov <3

nu ska jag nog ta en till kaffe så att jag kan prata i mon cu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0